Handspun Topdown

ullkofta

DSCF9917

DSCF9919

blomma2

a

5 kommentarer:

  1. Jag älskar dom uppifrån ner koftorna och dina färger ser fantastiska ut. Du kommer bli glad av den, och glad nu också medans du stickar. Färger, underbart, speciellt den här årstden :)

    SvaraRadera
  2. Tack Mia! Jag är ganska nöjd med färgcombon (beställde specialblandning från wow) men nu när jag stickar med den så tycker jag den är för mycket orange... så igår beställde jag ett kilo ny blandning med ljusare toner och rosa istället för organge. Så det kommer bli en glad-kofta till ;)

    SvaraRadera
  3. Ohhhhhh that's just gorgeous, those colours are dreamy!

    SvaraRadera
  4. Love the colour combination!

    SvaraRadera
  5. Those colours are so beautiful - I can't wait to see it complete!

    SvaraRadera